Friday, March 28, 2014

SPM :)

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah :) Walaupun tak berapa hebat macam orang lain yang dapat straight A+, berlambak lambak A+ semua tu, aku tetap bersyukur dengan apa yang aku dapat. Semoga dengan keputusan SPM aku ni boleh membuatkan aku lebih dekat dengan Yang Maha Pencipta :) Alhamdulillah :) Semoga dengan 4A+, 5A dan 1A- yang aku dapat ni dapat buat aku capai cita-cita nak jadi seorang dentist (ye aku dah decide nak jadi apa lol) yang berjaya :)

Aku tahu lah dah seminggu lambat nak cakap pasal SPM tapi sukahati aku lah ehhee. Terima kasih sangat sangat kepada semua pihak yang dah bantu aku nak dapat keputusan macam ni. Semua cikgu cikgu yang tak pernah jemu ajar aku tanpa henti Ya Allah, Allah je yang boleh balas jasa semua cikgu cikgu terutama cikgu cikgu from Tadika Ansar, SK Taman Tun Aminah (1), SK Pekan Nenas, SK Batu 24, SK (2) Jalan Meru, SMK (P) Bukit Kuda dan MRSM Tun Ghafar Baba (haih banyak pulak sekolah aku ni lol). InsyaAllah kalau ada rezeki lepas ni nak sambung kat Kolej Mara Banting dan seterusnya Ireland. Doakan aku nak further study kat luar negara lepas ni ye sahabat sahabat sekalian ceh :p

Kawan kawan yang selama ni dah banyak bantu aku dalam kelas bila aku tak faham wehhh korang terima kasih sangat sangat :) Sayang do kat korang sumpah tak tipu. Semoga Allah balas kebaikan korang dengan kebaikan juga :)

Last but not least yang paling utama sekali terima kasih sangat sangat kat family yang selama ni dah banyak bagi sokongan, doakan kejayaan aku semua. Tanpa dorongan tu semua, aku tak mampu nak dapat keputusan macam ni. Kalau mama dengan ayah tak suruh kakak amik akaun, kakak ada 3 je A+ hahaha terima kasih mama dengan ayah :) Result ni kakak hadiahkan untuk mama dengan ayah :)

Alhamdulillah TGB dapat nombor satu antara MRSM lagi tahun ni :) Hatrick baiii 3 tahun berturut turut dapat nombor 1 ni hehe alhamdulillah. Cuma agak sedih lah tak dapat nak kekalkan nombor satu dalam Malaysia tu. Dapat no 5 pun jadi lah alhamdulillah :) Batch 31 ada 13 orang yang dapat straight A+ ni tahniah ah korang hebak sungguh hihi. Aku harap batch 32 dapat kekalkan kejayaan TGB insyaAllah :)

Panjang ah pulak membebel kali ni haha tu je lah kot nak cakap adios amigos :)


No comments:

Post a Comment